سفینه نجات

إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدا وَ نَرَاهُ قَرِیبا

سفینه نجات

إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدا وَ نَرَاهُ قَرِیبا

مشخصات بلاگ
سفینه نجات

کاش مى دانستم کجا دلها به ظهور تو آرام و قرار خواهد یافت؟ یا به کدام سرزمین اقامت دارى؟ آیا به زمین رضوان یا غیر آن؛ یا به دیار ذوطوى متمکن گردیده ­اى؟بسیار سخت است بر من که خلق را همه ببینم و ترا نبینم و هیچ از تو صدایى حتى آهسته هم بگوش من نرسد.بسیار سخت است بر من به واسطه فراق تو؛ و اینکه تو به تنهایی گرفتار باشی و ناله من نیز به حضرتت نرسد و شکوه به تو نتوانم. به جانم قسم که تو آن حقیقت پنهانى که دور از ما نیستى. به جانم قسم تو آن شخص جدا از مایى، که ابداً جدا نیستى.

پیوندهای روزانه

در هوایت بی قرارم روز و شب

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۲۸ ب.ظ


در هوایت بی قرارم روز و شب
سر ز کویت بر ندارم روز و شب

جان روز و جان شب ای جان تو
انتظارم انتظارم روز و شب

زان شبی که وعده کردی روز وصل
روز و شب را می شمارم روز و شب

ای مهار عاشقان در دست تو
در میان این قطارم روز و شب

روز و شب را همچو خود مجنون کنم
روز و شب را کی گذارم روز و شب


نظرات  (۵)

  • مهدی شریفی
  • سلام
    بیشتر سر بزنید خوشحال می شم
    پاسخ:
    سلام
    چشم
    آقا دلمان گرفت کی می آیی!؟
    آن سیصد و سیزده نفر جور نشد!!!؟؟؟
    پاسخ:
    آقا بیشتر از ما ، منتظر ماست اگر بدانیم
  • سیدمهدی حاجی آبادی
  • عیدتان مبارک پساپس
    امام خامنه ای: هیچ کاری در دنیا بدون تشکیلات و کار تشکیلاتی پیش نمی رود.انقلاب اسلامی ایران هم بدون تشکیلات پیش نرفت و پیروز نشد
  • سید ابوالفضل ساقی
  • جناب لینکتون کردم
    مطالب قوق عالی اند

    البته این شعره مداحی بود بنظرم جواد مقدم خونده یه همجین چیزی رو
    پاسخ:
    بسیار تشکر
    جدا؟؟ من نشنیده بودم این مداحی رو... من فقط میدونستم که این آهنگ شهرام ناظری خونده ...  من حس میکنم که شاعرش اصن این شعرو در اصل در وصف آقا امام زمانمون گفته :)
  • ☜انجمن علمی IT و کامپیوتر دانشگاه علمی کاربردی بیرجند1☞
  • امـــروز جمــــعه نیســــت...

    "آقـــــای" مــــن....

    قــــرار نیســـت فقــــط غـــروبــهای "پنجشنــبه" تــا غـــروب "جمـــعه"
    ســــراغـــت را بگـــیریــــم.....
    قـــرار نیســـت فقـــط "جمــــعه هــا" انتـــظار "ظــــهورت" را بکشیــــم....
    آری......

    "شنــــبه" هـــــم مــــی شـــود از "دوریــت" نـالــه ســر داد....
    "یکشنـــبه" هـــم مـــی شـــود "انتــــظارت" را کشــــید....
    "دوشنــــبه" هــــم مـــی شـــود دنـــبال "گمشـــده" گشـــت....
    "ســـه شنــبه" هـــم مـــی شــود بــا "آقــا" درد دل کــــرد....
    "چــهارشنــبه" هــم مـــی شــود بـه خــاطــر "آقــا" گــــناه نکــرد....
    یــا بـــنَ الحَــــسَن
    دوریــــت "درد" بــی "درمـــان" اســت

    ای "پســـر فــاطمـــه"
    امـــروز "جمعـــه" نیســـت امـــا. . . ."دلـــم" بـــرایــت "تنـــگ" است...

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از متن زیبایی که نوشتین
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی