سفینه نجات

إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدا وَ نَرَاهُ قَرِیبا

سفینه نجات

إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدا وَ نَرَاهُ قَرِیبا

مشخصات بلاگ
سفینه نجات

کاش مى دانستم کجا دلها به ظهور تو آرام و قرار خواهد یافت؟ یا به کدام سرزمین اقامت دارى؟ آیا به زمین رضوان یا غیر آن؛ یا به دیار ذوطوى متمکن گردیده ­اى؟بسیار سخت است بر من که خلق را همه ببینم و ترا نبینم و هیچ از تو صدایى حتى آهسته هم بگوش من نرسد.بسیار سخت است بر من به واسطه فراق تو؛ و اینکه تو به تنهایی گرفتار باشی و ناله من نیز به حضرتت نرسد و شکوه به تو نتوانم. به جانم قسم که تو آن حقیقت پنهانى که دور از ما نیستى. به جانم قسم تو آن شخص جدا از مایى، که ابداً جدا نیستى.

پیوندهای روزانه

دلم عجیب هوایت را کرده مهربان

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹ ق.ظ


تو دل یه مزرعه یه کلاغ رو سیاه
هوایی شده بره پا بوسه امام رضا

اما هی فکر میکنه اونجا جای کفتراست
آخه من کجا برم؟ یه کلاغ که رو سیاست؟

من که توی سیاهیا از همه رو سیاه ترم
میون اون کبوترا، با چه رویی بپرم؟

تو همین فکرا بودش کلاغ عاشقمون
یه دلش میگفت برو، یه دلش میگفت بمون

که یه هو صدایی گفت تو نترس و راهی شو
به سیاهی فکر نکن، تو یه زائری برو

  • نردبانی تا خدا

نظرات  (۲)

  • راحیل کربلا
  • مشهد می خواااااااااام :(((
    پاسخ:
    ان شاءالله خدا قسمت کنه بریم حرم خوشگلش...
    البته آقامون خیلی مهربونه... یه سلام درست حسابی بده... فکر کن تو حرمشی... مطمعن باش جواب سلامتو می گیری
  • علیرضا غفاری
  • منم میخوام
    پاسخ:
    ان شاء الله خدا قسمت کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی