سفینه نجات

إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدا وَ نَرَاهُ قَرِیبا

سفینه نجات

إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدا وَ نَرَاهُ قَرِیبا

مشخصات بلاگ
سفینه نجات

کاش مى دانستم کجا دلها به ظهور تو آرام و قرار خواهد یافت؟ یا به کدام سرزمین اقامت دارى؟ آیا به زمین رضوان یا غیر آن؛ یا به دیار ذوطوى متمکن گردیده ­اى؟بسیار سخت است بر من که خلق را همه ببینم و ترا نبینم و هیچ از تو صدایى حتى آهسته هم بگوش من نرسد.بسیار سخت است بر من به واسطه فراق تو؛ و اینکه تو به تنهایی گرفتار باشی و ناله من نیز به حضرتت نرسد و شکوه به تو نتوانم. به جانم قسم که تو آن حقیقت پنهانى که دور از ما نیستى. به جانم قسم تو آن شخص جدا از مایى، که ابداً جدا نیستى.

پیوندهای روزانه

خلوت عاشقانه

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ب.ظ

من خلوتی عاشقانه تر از نماز شب سراغ ندارم... فقط خودتی و خدات... نمی دونم تاحالا تجربه کردینش یا نه. اما حتما امتحانش کنید. مخصوصا وقتی که گرفتاری ها و رنج و غصه هاتون زیاد شده... انقدر آرامش میاره واسه آدم. خوندنش هم خیلی آسونه...

 مگه نه اینکه هر معشوقی دوست داره با عشقش خلوت کنه؟ خودش باشه و صورت ماه عشقش؟  تو نماز شب میشه صورت ماه خدا رو دید... اینو وقتی از خوابت می زنی و به عشقش پامیشی وضو میگیری تا خوابت بپره و بعد پناه میبری به سجادت ، با تمام وجودت حس می کنی...


همیشه عاشق این حدیث قدسی بودم و هستم:

خداوند عزوجل می فرماید:

ای فرزند آدم ...
راست نمی گوید آنکه از عشق من دم می زند
اما چون شب بر دیارش پرده می کشد ،
سر به بالین می گذارد و می خوابد ...
آیا هر عاشقی دوست ندارد که با معشوق خود تنها باشد؟
آیا هر عاشقی انتظار نمی کشد که فرصتی برای گفت و گوی معشوق در خلوت بیابد؟
 
آنکه مرا دوست دارد فراموشم نمی کند.
من هر شب به سراغ دوستان و یاران خود می آیم
و چشمانشان را بر دلهایشان می گشایم
تا با من رو در رو سخن بگویند
و در تاریکی شب با من حرف بزنند
و مرا نزدیک خود بیابند
و پاسخ مرا به پرسش های خود بشنوند ...
  • نردبانی تا خدا

نظرات  (۲)

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ
  • مهدی باور مهدی باور
  • تاثیر گذار بود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی