سفینه نجات

إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدا وَ نَرَاهُ قَرِیبا

سفینه نجات

إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدا وَ نَرَاهُ قَرِیبا

مشخصات بلاگ
سفینه نجات

کاش مى دانستم کجا دلها به ظهور تو آرام و قرار خواهد یافت؟ یا به کدام سرزمین اقامت دارى؟ آیا به زمین رضوان یا غیر آن؛ یا به دیار ذوطوى متمکن گردیده ­اى؟بسیار سخت است بر من که خلق را همه ببینم و ترا نبینم و هیچ از تو صدایى حتى آهسته هم بگوش من نرسد.بسیار سخت است بر من به واسطه فراق تو؛ و اینکه تو به تنهایی گرفتار باشی و ناله من نیز به حضرتت نرسد و شکوه به تو نتوانم. به جانم قسم که تو آن حقیقت پنهانى که دور از ما نیستى. به جانم قسم تو آن شخص جدا از مایى، که ابداً جدا نیستى.

پیوندهای روزانه

کسی پایه هست از دوریش گریه کنیم؟

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷ ب.ظ

nodbe-emam zaman


آیا کسى هست که مرا یارى کند تا بسى ناله فراق و فریاد و فغان طولانى از دل برکشم؟ کسى هست که جزع و زارى کند؟ آیا چشمى مى گرید تا چشم من هم با او مساعدت کند و زار زار بگرید؟ اى پسر پیغمبر آیا به سوى تو راه ملاقاتى هست؟ آیا امروز به فردایى مى رسد که به دیدار جمالت بهره مند شویم؟

( فرازی زیبا از دعای ندبه )

نظرات  (۲)

  • سیدمحسن علوی
  • مرگ پایانی
    برتمام جهالت هاست
    خوبی این قصه این است
    که لااقل در جهنم
    عالمانه شکنجه می شویم!

    چشم به هم زدیم و دیدیم روز جمعه مون تمومه
    آقا جون تا تو نباشی خوشی ها همش حرومه

    رو لب تموم دنیا طعنه و زخم زبونه
    چونکه ما به دنیا گفتیم آقامون صاحب زمونه

    اشک نوشت:

    با تحمل کردن امثال من فهمیدم
    مهدی صبری مانند صبر عمه اش زینب دارد
    پاسخ:
    سلام... ممنون از نظر فوق العاده زیباتون
    اللهم عجل لولیک الفرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی