سفینه نجات

إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدا وَ نَرَاهُ قَرِیبا

سفینه نجات

إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدا وَ نَرَاهُ قَرِیبا

مشخصات بلاگ
سفینه نجات

کاش مى دانستم کجا دلها به ظهور تو آرام و قرار خواهد یافت؟ یا به کدام سرزمین اقامت دارى؟ آیا به زمین رضوان یا غیر آن؛ یا به دیار ذوطوى متمکن گردیده ­اى؟بسیار سخت است بر من که خلق را همه ببینم و ترا نبینم و هیچ از تو صدایى حتى آهسته هم بگوش من نرسد.بسیار سخت است بر من به واسطه فراق تو؛ و اینکه تو به تنهایی گرفتار باشی و ناله من نیز به حضرتت نرسد و شکوه به تو نتوانم. به جانم قسم که تو آن حقیقت پنهانى که دور از ما نیستى. به جانم قسم تو آن شخص جدا از مایى، که ابداً جدا نیستى.

پیوندهای روزانه

معرفی یک سایت جالب

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۰۲ ب.ظ


از اینجا وارد این سایت جالب شوید.

 

این سایتی که می خوام بهتون معرفی کنم , راست کار کساییه که از گناهاشون خسته شدن و دنبال راه برگشت هستن. به نظر من این سایت ، یه کمپ واقعی برای ترک گناه و توبه هست. مدیر این سایت خودش به طرز عجیبی توبه کرده و سرگذشت خودشو تو قسمت تجربه چهل روز توبه من نوشته که واقعا جالب و خوندنیه. پیشنهاد می کنم  بلافاصله بعد از ورودتون به سایت‌، اول این بخش رو مطالعه کنید... خیلی زیبا و صمیمی نوشته.


این سایت یه محیط کاملا دوستانه و صمیمیه برای کساییه که می خوان با خدا آشتی کنن . اینجا پر از کاربران و آدماییه که توبه کردن و یا قصد توبه دارن که دور هم جمع شدن و یه محیط گرم و صمیمی ایجاد شده. پیشنهاد میکنم حتما یه سری بهش بزنین.


بخش های مختلف و جالبی هم داره. مثل چت روم توبه . این چت روم ، تنها چت رومیه که واقعا تمام مباحثش عرفانی و مذهبیه... خوبیش اینه که افرادی توش بحث می کنن که با جون و دل حاضرن به شما تو پیدا کردن راه زندگیتون کمک کنن و به هیچ وجه بحث خارج دین و مذهب ، توش نیست.

 




ویژگی هایی که این سایت رو منحصر به فرد کرده:

 


1) مدیر این سایت ، یه آدم خشک مذهب نیست که درکی از جوونا و حس و حالشون نداشته باشه. بلکه خودش یه جوونه که عاشقانه راهش رو پیدا کرده و واقعا قصدش کمک کردن به بقیه آدمای دوروبرشه.

2) کاربران زیادی داره که همه به هم کمک می کنن و جو صمیمی در راستای توبه و مسائل دینی بینشون هست.


3) تو این سایت ، بر خلاف سایتهای مذهبی دیگه ، به جای نصیحت کردن ، راهکارهای عملی و مفید داده می شه.


 

لطفا اگه سایتشو دوست داشتین ، شما هم اونو تو وبلاگتون معرفی کنین.

 

نظرات  (۳)

سلام
ممنون
پاسخ:
سلام
خواهش میشه
  • کنیز حضرت مادر(س)
  • سلام علیکم
    ممنونم از حضور شما در وبلاگم.
    خدا قوت والتماس دعا
  • فرزاد آر ام
  • جالب بود. منم بهش سر میزنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی